Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Vše o nákupu
- Jak reklamovat
Vadný výrobek můžete reklamovat u nás níže uvedeným způsobem nebo můžete reklamaci uplatnit přímo v autorizovaném servisu pro daného výrobce.
Výhodou reklamace přímo v autorizovaném servisu je rychlejší vyřízení Vaší reklamace a také mnoho těchto servisů nabízí bezplatný svoz výrobku od Vás. Seznam autorizovaných servisů uvadíme níže, případně tyto informace naleznete na stránkách výrobce zařízení v sekci Podpora nebo Servis.
Reklamace u nás:
Reklamované zboží zašlete s popisem závady a kopií kupního dokladu na naší adresu nebo namísto přiložení popisu závady vyplňte níže uvedený formulář.
LOSAN s.r.o. - Reklamace
Špitálské náměstí 4
400 01 Ústí nad Labem
e-mail: rma@brotherservis.cz
O průběhu a vyřízení reklamace Vás budeme informovat na Vámi uvedené (zadané) kontakty (e-mail, telefon).
Nahlášení reklamace / servisu
V případě požadavku na svoz zařízení tuto službu zajišťujeme prostřednictvím přepravce PPL a služba je zpoplatněna 250 Kč za jeden balík. Zařízení musí být správně zabaleno.
Reklamaci v záruční době můžete také uplatnit v autorizovaných servisních střediscích. Uplatnění reklamace přímo ve značkovém servisu přináší zejména zkrácení doby reklamace.
Uvedené odkazy na webové stránky obvykle vedou na výběr konkrétního servisního střediska. Většina výrobců má více servisních středisek podle typu výrobku (např. monitor a počítač od stejného výrobce se reklamuje v různých servisních střediscích):
Acer https://www.acer.com/cz-cs/support
AOC https://tpv.secure.force.com/Web2Case/WebformAOC?lang=cs nebo https://www.asupport.cz/pickup.php
Brother https://www.brother.cz/service-centres
Lenovo https://support.lenovo.com/cz/cs/
HAL3000 https://www.hal3000.cz/servis
HP - Hewlett-Packard https://www.swissit.cz/hp-inc/
Philips monitory https://www.asupport.cz/pickup.php
Xerox https://www.support.xerox.com/cs-cz