Nezapomeňte na zabezpečení. ESET Family Security Pack pro 3+3 zařízení za 1314 Kč !
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
18.10.2022
Konfigurátor počítačů HAL3000
Nevybrali jste si z hotových počítačů HAL3000? Chtěli byste něco přidat nebo změnit? Využijte konfigurátor sestav HAL3000. Vyberte si PC sestavu a v j... číst celé
07.06.2022
Seznamte se s ASUS NumberPad
NumberPad řeší problém chybějící numerické klávesnice na kompaktních noteboocích s menší úhlopříčkou než 15,6", kam se numerický blok klávesnice nevej... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Jak reklamovat
Jak reklamovat

Vadný výrobek můžete reklamovat u nás níže uvedeným způsobem nebo můžete reklamaci uplatnit přímo v autorizovaném servisu pro daného výrobce.

Výhodou reklamace přímo v autorizovaném servisu je rychlejší vyřízení Vaší reklamace a také mnoho těchto servisů nabízí bezplatný svoz výrobku od Vás. Seznam autorizovaných servisů uvadíme níže, případně tyto informace naleznete na stránkách výrobce zařízení v sekci Podpora nebo Servis.

Reklamace u nás:

Reklamované zboží zašlete s popisem závady a kopií kupního dokladu na naší adresu nebo namísto přiložení popisu závady vyplňte níže uvedený formulář.

LOSAN s.r.o. - Reklamace

Špitálské náměstí 4

400 01 Ústí nad Labem

e-mail: rma@brotherservis.cz

O průběhu a vyřízení reklamace Vás budeme informovat na Vámi uvedené (zadané) kontakty (e-mail, telefon).

Nahlášení reklamace / servisu

Typ požadavku *
Název - model *
Výrobní číslo
Datum nákupu
Číslo kupního dokladu - faktury
Popis závady *
Jméno a příjmení *
Váš email *
Váš telefon *
Způsob dopravy *
Opište text z obrázku*

V případě požadavku na svoz zařízení tuto službu zajišťujeme prostřednictvím přepravce PPL a služba je zpoplatněna 250 Kč za jeden balík. Zařízení musí být správně zabaleno.


 

Autorizované servisy

Reklamaci v záruční době můžete také uplatnit v autorizovaných servisních střediscích. Uplatnění reklamace přímo ve značkovém servisu přináší zejména zkrácení doby reklamace.

Uvedené odkazy na webové stránky obvykle vedou na výběr konkrétního servisního střediska. Většina výrobců má více servisních středisek podle typu výrobku (např. monitor a počítač od stejného výrobce se reklamuje v různých servisních střediscích):

Acer https://www.acer.com/cz-cs/support

AOC https://tpv.secure.force.com/Web2Case/WebformAOC?lang=cs nebo https://www.asupport.cz/pickup.php

Brother https://www.brother.cz/service-centres

Lenovo https://support.lenovo.com/cz/cs/

HAL3000 https://www.hal3000.cz/servis

HP - Hewlett-Packard https://www.swissit.cz/hp-inc/

Philips monitory https://www.asupport.cz/pickup.php

Xerox https://www.support.xerox.com/cs-cz

 

Jsme autorizovaný partner

Jsme ESET Gold partner
  

 

Platební metody
Kde nás najdete

Špitálské náměstí 4

Ústí nad Labem, 400 01

Mapa
Kontakty
(Po-Pá, 9-17 hod.)
LOSAN s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz