Novinky
18.10.2022
Konfigurátor počítačů HAL3000
Nevybrali jste si z hotových počítačů HAL3000? Chtěli byste něco přidat nebo změnit? Využijte konfigurátor sestav HAL3000. Vyberte si PC sestavu a v j...
číst celé
07.06.2022
Seznamte se s ASUS NumberPad
NumberPad řeší problém chybějící numerické klávesnice na kompaktních noteboocích s menší úhlopříčkou než 15,6", kam se numerický blok klávesnice nevej...
číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Notebooky
- Rozšíření záruky
- ASUS Premium Care - 4 roky - Pickupreturn, pro AIO, CZ, el.
ASUS Premium Care - 4 roky - Pickupreturn, pro AIO, CZ, el.

- Kompletní specifikace
- ASUS Premium Care - 4 roky - Pickupreturn, pro AIO, CZ, el.Skladem > 5 ks1 424 Kč1 177 Kč bez DPH
Kompletní specifikace
Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
PickUp and Return
- Všechno vyřídíte z pohodlí domova. Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.
- Ušetříte čas i peníze. Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.
- Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly.
- Stav servisu můžete kontrolovat online. Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky http://www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu.
- Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce.
- Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.
- Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu.
- V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Zboží zařazeno v kategoriích